Nowa przygoda na blogu

A więc zaczynamy!

Nie mam pojęcia jak zacząć tego posta, więc przede wszystkim dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali się mnie tutaj odwiedzić - bez Was i Waszego wsparcia nie byłoby mnie ani na instagramie, ani tym bardziej tutaj. Założenie tego bloga było zależne od nieco wyższej aktywności na moim głównym, instagramowym koncie. Chciałam rozszerzyć swoją "działalność" także na blogu - mam nadzieję, że okaże się to dobrą decyzją :)

Posty tutaj będą się pojawiać w poniedziałki i soboty - na instagramie oprócz tych dni posty pojawiać się będą także w czwartki, jednak nie będą to recenzje, a luźne, pogadankowe posty, skierowane do Was - moich obserwatorów.

Blog ten powstał także, by nieco bardziej zorganizować wszystko, co dzieje się na bookstagramie. Nie wykluczam, że w przyszłości będą się tutaj pojawiać dłuższe wersje recenzji, niż te publikowane na Instagramie. Mam nadzieję, że w pewien sposób zachęcę Was do rozmowy w komentarzach, bo to na kontakcie z Wami zależy mi najbardziej :)

Nie będę przedłużać - dziękuję Wam za to, że jesteście, wiele to dla mnie znaczy. Do przeczytania!

Komentarze

Popularne posty